دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

کارتن و جعبه کفش مردانه، زنانه، بچه گانه و مجلسی و تفاوتشان

۱۳ بازديد
جعبه کفش لمینتیکارتن کفش یا جعبه بسته بندی کفش اشکال مختلفی دارد عمومی یا سفارشی. عمومی ها، یا بدون چاپ هستند و یا با یک طرح چاپی پر کاربرد برای همگان قابل استفاده است. سفارشی ها، اختصاصی بوده و به نسبت یک کفش خاص با طرح و رنگ به خصوص تولید میشود که صفر تا صد آن متعلق به یک برند یا نام تجاری است.

جعبه کفش و تاریخچه مختصری از آن

قبل از اینکه بدانیم چرا و چگونه جعبه کفش ساخته شد تعریفی یک خطی درباره ی پیدایش کفش به شما می گوییم تا هم اطلاعات عمومی افزایش یابد هم بدانید از کجا احساس نیاز انسان به تولید جعبه کفش شروع شد؟ در قرن 19 کفش به صورت دستی توسط پینه دوزها ساخته می شد که مشتری های خاص و محدود خودش را داشت. جعبه های آنها از یک لایه مقوا قهوه ای با یک روکش سفید ساخته شدن، این جعبه ها مورد استقبال و استفاده قرار گرفتند اما استحکام کافی نداشتند، زمانی که آقای گییر تصادفاً مقوای فلوت دار را کشف کرد ساختار این جعبه کفش ها توسط هیلی و الن تغییر یافت. تقاضای تولید کننده ها در قرن بیستم در راستای کارتن آماده کفش بسیار بالا رفت آنها جعبه کفشی میخواستند تا با کیفیتی بالاتر در سایز و رنگ های مختلف به تعداد زیاد داخل قفسه های فروشگاه ها بگذارند.

جعبه کفش قدیمی

پس از اینکه جعبه کفش ها در جنس های مقاوم تری تولید شد، تولید کننده ها متوجه شدند که بعضی کفش ها داخل جعبه ها به سختی جا می شوند و برای مواردی هم جعبه ها بسیار بزرگند. تصمیم گرفتند برای هر قشری و مدل کفشی ابعاد عمومی اندازه گیری و طراحی کنند.

آیا ابعاد جعبه کفش‌ها متفاوت است؟

همانطور که میدانید به دلیل تفاوت جنسیت و در نهایت متغیر بودن فیزیک بدنی در افراد، سایز پا در انسان ها یکسان نیست. از این رو میانگین ابعاد کارتن کفش مردانه به دلیل قالب بزرگ هنگام تولید کفش، مقداری تفاوت با نوع زنانه آن دارد ابعاد عمومی جعبه کفش مردانه 21*32 در ارتفاع 11.5 میباشد. جعبه کفش زنانه دارای عرض بیشتری مخصوصاً در نوع مجلسی آن می باشد که ابعاد این نوع جعبه 10*17*28 سانتی متر است.جعبه ‌کفش بچه گانه از هردوجعبه مردانه و زنانه کوچکتر تولید میشود اما به دلیل اینکه برای کودکان می باشد اکثرا چاپ آن افست و دارای تنوع طرحی شخصیت های کارتنی ست. جعبه کفش ها در نوع مجلسی، کتونی و صندل با هم تفاوت سایز دارند.

جعبه کفش زنانه

 هنگامی که به یک فروشگاه برای خرید کفش می روید داخل قفسه ها انواع مختلف کارتن های کفش را می توانید ببینید که دارای ابعاد و طرح های چاپی متفاوتی هستند همچنین از نوع کرافت بدون چاپ بسیار رایج می باشد. اگر یک کفش خاص مشتری بخصوصی داشته باشد باید برای انتخاب جعبه متناسب با آن، به صورت سفارشی چاپ و تولید صورت پذیرد.

قبل از خرید کارتن بسته بندی مناسب برای کفش مردانه، زنانه، بچه گانه، مجلسی و غیره، باید به چه مواردی دقت کنیم؟

  • مدل جعبه کفش
  • سایز مناسب به اندازه کفش
  • طرح و رنگ چاپی
  • مقوای استفاده شده در تولید و تعداد لایه های آن

مدل جعبه کفش بیشتر به صورت کیبوردی، کشویی، زیره رویه می باشد که بصورت کارتن آماده بدون چاپ و چاپدار عمومی و چاپ دار سفارشی هم تولید می شوند. حالت رایج آنها در بازار و برای صادرات تلسکوپی-کیبوردی ست، چاپ برروی آنها به صورت فلکسو یا اُفست لمینتی انجام می گیرد.
کارتن کفش بدون چاپ

جعبه کفش مقوایی چندلایه در بین مردم جاافتاده و پرکاربرد است، امروزه بسیاری از صنایع چاپ و بسته بندی به شما کمک می کند تا بتوانید یک جعبه‌کفش با طراحی و کیفیتی بالا برای محصول کفش خود انتخاب کنید. یک جعبه کفش جلوه ی زیباتری نسبت به کیسه های نایلونی و پلاستیکی دارد.

ظاهر جعبه زمانی میتواند خودش را نشان دهد که شما تصمیم بگیرید به جای پوشش قهوه ای یا سفید یکدست آنها از طرح چاپی خاصی یا چاپ یک لوگو توسط چاپ لمینت برای زیبایی جعبه خود استفاده کنید. چاپ فلکسو برای طرح های یک تا چهار رنگ مناسب است به این دلیل که این نوع چاپ رنگ بندی محدودی دارد اما سرعت بالا در چاپ و کم هزینه بودن آن باعث شده موردتوجه تولیدکنندگان کفش قرارگیرد. در چاپ لمینت شما یک حالت براق با طرحهای متنوع برروی جعبه‌کفش خود میتوانید داشته باشید  که این امر برای مشتری در قفسه های فروشگاه ویژه و متمایز است، البته لازم به ذکر است منظور از براق، روکش سلفون می باشد. گاهاً می توانید روکش مات با انواع خدمات چاپی مانند برجسته کردن، امباس، یووی و ...در نظر داشته باشید.

این جعبه کفش ها قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست می باشند. برای بیشتر مردم این موضوع مهم است کفشی که میخرند جعبه ی محکمی دارد یا خیر؟ زیرا آنها میخواهند هنگامیکه از کفش استفاده نمی کنند کفشها سالم و به دور از گرد و خاک، آلودگی و رطوبت، فرسودگی وآسیب بمانند.

جعبه کفش برند نایک

هدف از تولید این قبیل جعبه ها، افزایش ایمنی محصول، دیده شدن برند شما ست، بسته بندی درست و زیبا در ارائه محصول شما باعث می شود تاثیر خوبی برروی مشتریان خود بگذارید. برای خرید کارتن کفش ارزان در اینترنت کارتن سازی را جستجو کرده و به نسبت تجربیات کاری آنها بهترین را انتخاب کنید. شرکت های جعبه سازی میتوانند با ارائه مشاوره در رسید شما به مناسب ترین قیمت کارتن کفش سهیم باشند.

جعبه کفش مردانه

سوالات متداول

چگونه می توانیم یک جعبه کفش به قیمت ارزان تهیه کنیم؟

می توانید در تیراژ بالا کارتن آماده کفش بدون چاپ یا چاپ فلکسو سفارش دهید.

چاپ برروی کارتن کفش آماده چقدر زمان می برد؟

بستگی به چاپی که مدنظر شما می باشد دارد، چاپ فلکسو یا چاپ لمینت هرکدام عملکرد خاص خودشان را دارند، شما میتوانید از پشتیبان و مشاورین فروش ما هرسوالی که دارید بپرسید.

آیا نوع کفش در سفارش کارتن کفش اختصاصی مهم است ؟

بله ابعاد در نوع زنانه مردانه بچه گانه و مجلسی متفاوت می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.