دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

کارتن پسته صادراتی

چاپ و بسته بندی کارتنی و مقوایی

کارتن پسته صادراتی

۱۰۴ بازديد

کارتن پسته صادراتی باید دارای استقامت و دوام بالایی بوده و از ترکیبات کارتن ضد آب یا ضد رطوبت بهره برده باشد زیرا در صادرات ، محصولات هم در زمان نگهداری اکثرا در سردخانه ها نگه داری میشوند و هم در زمان انتقال توسط کانتینرهای یخچال دار به محل های مورد نظر انتقال می یابند.

کارتن بسته بندی پسته

برای صادرات پسته نیازمند بسته بندی شیک و خلاقانه هستید تا با یک رنگ خاص و طراحی بی نظیر با یک برند ، بازار محصول را از آن خود کنید. امروزه یکی از دلایل رشد چشم گیر صنعت بسته بندی ، تاثیر آن بر روی فروش محصول ، بالا بردن سطح کیفیت تبلیغات و شناساندن محصول بود است و این موضوع خیلی حوب لمس گردیده است.

 

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه های کارتنی و مقوایی

 

خشکبار ایرانی در بین کشورهای زیادی همچون آلمان ، دبی ، چین و ... محبوب است ولی چون بسته بندی های مناسبی برای آنها در نظر گرفته نمیشود متاسفانه به صورت فله به بعضی از کشورها صادر و سپس در آن کشور بسته بندی و به فروش می رسد.

 

اگر قصد صادرات محصولات خشکبار از جمله پسته هستید جهت کسب مشاوره رایگان در زمینه کارتن های لمینتی ، چاپی و همچنین انواع بسته بندی محصولات میتوانید با کارشناسان ما از صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

جعبه کارتنی بسته بندی پسته

سفارش کارتن پسته

برای سفارش کارتن پسته صادراتی یا بازار داخلی ابتدا میزان پسته ای که قصد دارید در جعبه یا کارتن بسته بندی قرار دهید را مشخص تا ابعاد بسته بندی مشخص گردد و سپس مدلی برای جعبه آن در نظر بگیرید اگر هم هیچ اطلاعاتی از این مواردی که گفته شد ندارید مهم نیست میتوانید از طریق واتساب کارتن سازی آوین پک با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را انجام دهند.

 

 بیشتر بدانید: رازهای بسته بندی و بررسی ۱۰ نمونه موفق

 

گروه چاپ و بسته بندی آوین پک

آوین پک دارای اتاقی از انواع نمونه کار های تولیدی خود تهیه نموده است برای عموم مشتریانی که میخواهند نوع جنس کارتن و چاپ بسته بندی را از نزدیک لمس کنند. این کار باعث میشود متقاضیان بسته بندی کارتنی و مقوایی انتخاب درست و بجایی نسبت به جعبه محصول خود داشته باشند.

 

بیشتر بدانید: 4 اشتباه در طراحی و تولید بسته بندی

 

گروه بسته بندی آوین پک در نظر دارد تمام مراحل استعلام قیمت کارتن و ثبت سفارش را مکانیزه نماید. شما متقاضی خرید جعبه و کارتن بسته بندی میتوانید از طریق صفحه استعلام قیمت آنلاین برای استعلام قیمت بسته بندی خود اقدام نمایید.

 

راه های تماس با ما و استعلام قیمت

02634716690

09108809133

واتساپ کارتن سازی

چت آنلاین کارتن سازی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.