جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

جعبه لامپ

چاپ و بسته بندی کارتنی و مقوایی

جعبه لامپ

۷۷ بازديد
جعبه لامپ

جعبه مقوایی لامپ

جعبه لامپ های هالوژنی ، شمعی و جعبه لامپ های حبابی بیشتر از جنس مقوا ایندبرد تولید میشود. در بعضی مواقع دیده شده از مقوای پشت طوسی هم استفاده میشود. فرق مقوا های نام برده در کیفیت مواد اولیه ای است که در ساخت این مقوا ها متفاوت است. در ادامه با انواع جعبه لامپ ها در مدل های مختلفی ولتاژی آشنا میشوید.

 

بیشتر بدانید بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین کارتن و جعبه مقوا

جعبه محصولات روشنایی

جعبه های لامپ و محصولات روشنایی از جمله جعبه لامپ ال ای دی ، لامپ هالوژن ، لامپ شمعی ، لامپ مهتابی ، لامپ شارژی ، لامپ سیگنال ، تستر لامپ ، تقسیم لامپ و غیره از زیر مجموعه های محصولات روشنایی میباشند که شرکت کارتن سازی آوین پک تجربه تولید آنها را برای انواع برندهای ایرانی را برای عرضه به بازار داخلی و صادرات را دارد.

جعبه لامپ ال ای دی

بیشتر بدانید بیشتر بدانید: ویژگی و خصوصیات بسته بندی کارتنی و مقوایی

کارتن لامپ

کارتن لامپ هم مشابه جعبه ها برای مدل های مختلف لامپ ها از جمله کارتن لامپ ال ای دی ، کارتن لامپ مهتابی ، کارتن لامپ هالوژن ، کارتن لامپ شمعی و غیره تولید و ساخته میشود. کارتن لامپ بیشتر برای به عنوان کارتن مادر و لامپ های با وات بالا استفاده میشود.

کارتن لامپ

بیشتر بدانید بیشتر بدانید: نمونه جعبه و کارتن های لوازم الکتریکی و الکترونیکی

جعبه لامپ هالوژن

 در بیشترین حالت این نوع لامپ ۵ وات میباشد که در مدل های درب قفلی یا درب دارویی و یا کیبوردی تولید میشود. در بسته بندی لامپ ها باید در نظر داشته باشید بهتر است برای خود محصول جعبه مقوایی در نظر گرفته شود و برای بسته بندی جعبه های مقوایی جعبه کارتنی به نسبت مقداری مشخص تولید گردد. اگر به دنبال جعبه لامپ ارزان هستید میتوانید از مقوای پشت طوسی با چاپ تک رنگ استفاده کنید.

جعبه لامپ هالوژن

بیشتر بدانید بیشتر بدانید: رازهای بسته بندی و بررسی ۱۰ نمونه موفق

جعبه لامپ هالوژن آویزدار

بیشتر بدانید بیشتر بدانید: تاثیر بسته بندی محصول در برند سازی کسب و کار

جعبه لامپ شمعی

در نظر داشته باشید برای طراحی جعبه ابتدا بهتر است بازار هدف خود را از نظر جغرافیایی و سطح خرید مشخص کنید زیرا این دو عمر به شما کمک میکند تا به هزینه تمام شده جعبه توجیه منطقی داشته باشد. به عنوان مثال این امر باعث میشود چاپ جعبه لامپ را به صورت تک رنگ یا چند رنگ و یا لمینتی انتحاب کنید.

جعبه لامپ شمعی

بیشتر بدانید بیشتر بدانید: چگونه یک بسته بندی کاربردی و ماندگار تولید کنیم؟

قیمت جعبه لامپ

برای براورد قیمت جعبه، ابتدا ابعاد محصول را باید مشخص نمود و سپس نوع چاپ جعبه و تیراژ تولیدی آن را در نظر داشت تا مقدار مواد اولیه کارتنی یا مقوایی و همچنین مقدار رنگ برای چاپ مشخص گردد. بدترین حالت قیمت زمانی اتفاق می افتد که کمتر تیراژ انتخاب گردد در این حالت قیمت به بالاترین سطح افزایش می یابد و برای اینکه بهترین حالت قیمت را از آن خود کنید باید تیراژی به نسبت بالا انتخاب کنید تا دور چاپ شما پر شود و مقدار پرتی ورق شما در کمترین حالت قرار گیرد.

جعبه برای لامپ

بیشتر بدانید بیشتر بدانید: ۴ اشتباه در طراحی و تولید بسته بندی

درباره کارتن سازی آوین پک

شرکت جعبه سازی و کارتن سازی آوین پک با بیش از یک دهه فعالیت ، به دنبال طراحی و تولید جذاب ترین جعبه های بسته بندی کارتنی یا مقوایی میباشد تا بتواند سهمی در بالا بردن فروش کالای ایرانی با کیفیت داشته باشد. پیدا کردن ما خیلی راحته میتونید از صفحه تماس با ما اقدام کنید.

کانال تلگرام شرکت کارتن سازی آوین پک

جعبه لامپ حبابی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.